Promenad

Idag har jag och Milian varit på promenad med några mammor och bebisar från MVC-gruppen. Vi möttes upp på vaksala torg och gick en sväng i Stadsparken innan vi tog en fika på fågelsången. Även denna gång hade vi fyra snälla bebisar med oss :)


Tobias har varit hemma med ryggont idag. Han kunde inte ta sig ur sängen imorse och hade så ont att han mådde illa och höll på att tuppa av. Jag var tvungen att hjälpa honom upp när han skulle på toaletten :( Han svettades jättemycket också. Smärtan kom i söndags på matchen men den blev mycket värre under natten än tidigare. Hoppas att det är bättre imorgon. Usch, inge kul att se sin älskling ha ont.

Milian med lammet som jag hade när jag var liten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback