Paradise hotel

Okej. Jag har aldrig någonsin följt en dokusåpa förut. Jag har småtittat när jag har haft tid men det har inte varit ofta. Nu har jag all tid i världen att följa alla dokusåpor som finns. För tillfället följer jag bland annat paradise hotel. Jag har inte missat ett enda avsnitt hittills och herregud va knäpp man blir. Det var nästan så att jag vill börja gråta ikväll när AK fick åka hem. Men givetvis så är det ju ett spel. Jag längtar redan tills på måndag, haha :D

Idag har jag och Milian varit med Fanny. Vi käkade en riktigt god lunch på tacobar :) När vi satt där så ringde farmor Marianne och ville att vi skulle komma över på middag så vi packade oss dit. Väl hemma hos farmor kom även Camilla, Pia och Sofie :) Milian var hyfsat snäll hela kvällen. Sedan vi kom hem har han varit jättesnäll och mestadels sovit. Nu ska även hans mamma försöka sova. Troligtvis blir hon vaken tills hans pappa kommer hem från bortamatchen. Godnatt!

Lillskrutten <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback