Ont i hjärtat

Idag har Milian gråtit till och från hela dagen. Han har sovit i max en timme på hela dagen. Det gör så himla ont i mig. Jag vet inte vad jag ska göra. Det enda jag kan göra är att krama om honom och vara nära honom. Jag klarar inte av att lägga ner honom och låta han skrika, det känns hemskt. Det enda som lugnar honom är tutten och det är bara tillfälligt. Så det blir INGENTING gjort här hemma. Han sov en stund i vagnen när vi gick ut men vaknade direkt när vi kom hem igen. 

Jag har kört med minifomdroppar i några dagarna nu så dom borde ha givit effekt om dom skulle funka. Så tror inte det :( Han är inte alls uppspänd i magen idag heller så nu vet jag inte alls varför han gråter. Precis nu så somnade han på min tutte. Lilla älsklingen <3



Postat av: Amanda

Min barnmorska sa att om de skriker kan man tänka 1. Mat 2. Blöja 3. Sömn 4. Kan vara att få det sociala med sina föräldrar! Men det kan ju även vara magont. Fick min dotter den 14/11 och hon skriker endel, man blir orolig men får försöka tänka att det blir bättre! Kram

2013-12-03 @ 11:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback