Ledsen lillprutt

Idag har varit en dålig dag, igen. Jag ska faktiskt prova köra minifom i kombination med sempers magdroppar den här veckan och se om det blir nån skillnad. Jag har nämligen läst och hört av andra att kombinationen kan vara bra om dom små har ont i magen. Vi kom nyss in från en långpromenad. Vi var påväg till ishallen men Milian bestämde sig på vägen dit att han inte ville så vi vände. När vi kom utanför dörren hemma så somnade han så då passade jag på att gå en sväng till så jag tog några varv runt området. Nu sitter vi och väntar på att Tobias ska komma hem. På vägen hem ska han hämta Milians speldosa som vi glömde på Thuns. Vi hade tur att en tjej som jobbar där kunde ta med den till Uppsala :) Ikväll är det paradise hotell - som jag längtat! 




Postat av: Linn

Så himla synd om de små liven när de har ont i magen :( det har vår Ebba också, mest på kvällarna. Förra veckan testade vi att ge henne både sempers magdroppar och miniform men för oss blev det tyvärr ingen skillnad :( hoppas det blir det för er!

Svar: Ja, det är ju jättejättejobbigt. Okej, stackars lilla ebba. Skriker hon mest på kvällarna? Undviker du att äta nånting speciellt?
Emelie Sofie Ericsson

2013-12-16 @ 20:24:18
Postat av: Linn

Ja det är nästan bara på kvällarna hon skriker. På dagarna kan hon vara lite smågnällig ibland men på kvällarna gallskriker hon ofta :( jag har tyvärr inte kunnat amma så hon får ersättning helt och hållet. Hoppas det går över för dem båda snart!

Svar: Jasså, okej. Då är det ju lite lättare att veta. Är ebba duktig på att rapa? Jag har typ slutat äta allt känns det som. Ja, vi håller tummarna!
Emelie Sofie Ericsson

2013-12-16 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback