Jobbig dag

Idag har vi haft en jobbig dag. Jag och Milian gick upp vid 10-tiden och gjorde oss klara för att gå till 50 D som bjöd på jullunch. Redan på morgonen märkte jag att han var gnälligare än vanligt så det kändes inte så bra. Vi gick iväg iallafall och han låg så fint och snällt i vagnen. När vi nästan var framme vid sjukhuset så somnade han. Direkt när vi kom in så vaknade han och började gråta. Jag gav honom tutten och sen tog Lena honom medans jag hämtade mat. Men sen var det kört. Han grät otröstligt i ungefär en timme! Han brukar ju aldrig gråta så mitt på dagen och aldrig så länge utan att kunna tröstas. Så det var inge kul :( Jag gick hem tidigare än tänkt och direkt när vi kom ut så somnade han. När vi kom hem började han gråta igen. Nu har jag bestämt mig för att prova mjölkfritt från och med imorgon. Vi ska även prova pysventilen ikväll och se om den gör någon skillnad! Jag har nämligen fått flera tips om att den ska vara bra. Just nu är Milian glad och när han är det så glömmer man genast hur ont det gör i hjärtat när han gråter. 

Prinsen ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback