Glad :)

Idag har Milian varit med sin mamma och sin mormor på stan. Det har gått jättebra och jag har äntligen kunnat kika på kläder till mig själv :) Jag insåg att jag inte kan ha samma storlek som förr så därför kändes det onödigt att handla. Men lite blev det iaf :) Jag ska ner till samma storlek som förr och då ska jag handla!! Förhoppningsvis tills vårkläderna dyker in i butikerna :) Jag har fortfarande inte vägt mig efter förlossningen men det känns att det är några kilon kvar. Egentligen spelar det ingen roll vad jag väger för hela min kropp är som en degklump iaf! Jag har inte köpt nån nyårsklänning än och vet inte om jag kommer göra det heller. Vi får se. Ikväll ska vi pynta julgranen, slå in julklapparna och mysa ordentligt :) Trevlig kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback