Gammelmorfar

Idag fick Milian träffa sin gammelmorfar. Mamma och pappa hämta honom så kom dom förbi en sväng med fika :) Innan dom kom förbi sov Milian ca 2 timmar i bärselen och jag hann fixa och trixa med massa saker. Jag tvättade 3 maskiner, bäddade sängen, plockade undan småsaker, vattnade blommor, åt frukost och sminkade mig! Det är helt klart rekord hittills :D Så himla skönt att han äntligen gillar babybjörnen! När Tobias kom hem tog han ut Milian på en promenad så stannade jag hemma och lagade mat. Sen tog vi en sväng förbi Gränby Centrum och handlade lite till imorgon :) Milian har precis kommit till ro efter att ha skrikit i ca en timme... Men sammanfattningsvis har det varit en bra dag igen :) 

4 generationer :)

Milian & gammelmorfar :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback