Försäkringar

Igårkväll hade vi besök av Trygg Hansa. Vi hade kommit överens över telefon att prata om barnförsäkring och eventuellt teckna en sån. Dom hade även nämnt att vi kunde få hjälp att gå igenom de försäkringar vi redan har. Men dom nämnde inte att det skulle ta 2 timmar!!!!! Hade jag vetat det hade jag aldrig gått med på att dom skulle komma hit. Han som var här var verkligen försäljare för herregud va ful han var. Jag som redan har en personförsäkring var ju inte ett dugg intresserad av hans försäkringar men han körde på iaf. Varken jag eller Tobias sa att vi ville ha en försäkring men ändå så ansökte han om 2 försäkringar till oss. Han försvarade sig med att man har öppet köp i 30 dagar och därmed hinner man kolla upp vilka försäkringar man har!!!!! Usch. Att vi är så fega och inte vågar säga ifrån. Jag har ju redan en personförsäkring och det räcker! Vi tecknade iaf en barnförsäkring och det känns jättebra. Allt för våran son <3

Hela dagen idag har jag sett fram mot kvällen eftersom jag skulle få se min vackra kusin Sofie tävla i gymnastik. När det väl var dags fick vi veta att hennes lag hade dragit sig ur :( Jättetråkigt. Tävlingarna fortsätter hela helgen så vi får se om Milian tillåter oss att titta någonting. Imorgon ska vi försöka handla lite julklappar :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback