Förlovningsdag

Idag har jag och Tobias varit förlovade i ett år. När vi förlovade oss hade vi aldrig kunnat tänka oss att vi idag - ett år senare - skulle sitta här med en liten son. Livet är så himla mycket bättre än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig att det skulle vara idag! Som Tobias sa nyss; " hela den här månaden har det känts som att man har varit nykär". Jag skulle inte sagt det bättre själv. Det har varit så många känslor inblandade nu när Milian har kommit till oss. Alla känslor har stärkt mitt och Tobias förhållande. Jag kommer aldrig glömma känslan när vi kom hem från bb och Tobias kramade om mig och talade om hur himla stolt han var över mig som klarade av att föda fram våran fina son. Glädjetårarna bara sprutade. 


Idag har vi varit på Thuns med mamma, Camilla och farmor. Jag köpte några julklappar men hittade ingenting till mig själv. Milian tyckte inte att det var så roligt på Thuns. Jag fick honom att sova en stund iaf :) När vi kom hem somnade vi på soffan och väcktes när Tobias och svärfar Tommy kom och hämtade oss för att åka till Ikea på julbord. Det var första gången vi åt julbord på Ikea och herregud va mycket folk det var! Maten var helt okej förutom att det var slut på var och varannan grej. Tack snälla Tommy och Marie för julbordet :)

Milian påväg till Ikea :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback