Äntligen!

Jag har precis kommit hem från gymmet för första gången sen 30/10! Det är nästan 2 månader sen nu. Och inte nog med det så har jag sprungit mina första kilometer på jättelänge! Jag började lite lätt och det räckte gott och väl med 3 kilometer (jag tänker inte tala om hur lång tid det tog, haha). Medan jag var borta så var mina pojkar ute och gick och det gick jättebra - skönt! Som vanligt passade jag på att väga mig när jag väl var på gymmet och vågen överraskade - endast 2 kilo kvar till målvikten! GLAD MAMMA IDAG :D

Inatt har Milian slagit nytt rekord. Han sov 4 timmar i streck i sitt nya neste och vaknade bara 1 gång och ville ha mat! Sen sov han vidare i nestet till ca 9-tiden. Så himla skönt efter två tuffa dagar med magont!

Pappamys imorse ❤️


Postat av: Perra

Milian verkar vara lite piggare än Pappa....

Svar: Ja alltid på morgonen :D
Emelie Sofie Ericsson

2013-12-25 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback