5 veckor idag!

För varje vecka som går så vill jag säga OMG vad tiden går fort! Det är många som har småbarn eller som har haft småbarn som säger: "tänk om man kunde stoppa tiden", "njut av tiden nu när han är liten", "du har honom bara på lån tills han fyller 18" osv. Jag gillar inte sånna kommentarer. Jag tycker att det är jättemysigt just nu men jag är nästan helt säker på att hela barndomen kommer vara exakt lika mysig. Jag ser fram emot allt som vi ska lära honom, visa honom och göra med honom. Det är en underbar tid nu när han är liten och jag njuter av varje sekund men jag tänker njuta av min fina son resten av mitt liv. Och en sak som är så himla säker är att jag absolut inte bara har honom på lån. Jag ska ALLTID vara hans mamma. 

Idag har Milian haft en gnällig dag igen. Han vill BARA ha tutten. Mitt mammahjärta gör alldeles för ont för att inte låta honom få tutten när han gråter. Men jag blir ju så låst. Imorgon ska jag nog försöka pumpa ur lite och försöka ge honom med flaska. Jag har ju fortfarande inte varit ifrån honom en enda minut sedan han föddes ;) Jag vill ju börja träna men jag vet att jag kommer bli sjukt stressad första gången jag lämnar honom. Om det går bra med flaska ska jag iväg och träna i veckan :)

Milian har äntligen fått en ny pyjamas idag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback