3 veckor idag

Idag var det 3 helt underbara veckor sedan Milian föddes. Jag blir så glad när jag tänker tillbaka på förlossningen. Vi är så stolta över att ha fått en så fin son. Jag är så stolt över att jag klarade av att föda fram honom. Idag minns jag knappt hur det kändes att vara gravid, bara att det var väldigt mysigt. 

Milian har kommit in i en skrikperiod. Hans mage är uppspänd så vi har börjat med minifomdroppar. Det är så himla jobbigt när han gråter om han har ont i magen. Det är ju så svårt att veta. Han bajsar och pruttar ofta så han har inga problem med att få ur sig iaf men magen är ändå uppspänd. Tycker så synd om honom :( Det blir ju som en ond cirkel när han hela tiden vill äta och få ännu mera ont i magen?! Just nu sover han och ser nöjd ut men han var svårtröstad innan han somnade :(

Den här koftan hade Tobias när han var nyfödd :) Så gullig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback