Vecka 22 & vecka 29

Jag tyckte att magen var stor i vecka 22. Kommer tydligt ihåg när jag tog den bilden och tyckte att jag hade blivit jättestor. Men när jag jämför med nu så var den ju faktiskt väldigt liten!! Bilden till vänster är vecka 22 och till höger är nu i vecka 29 :)

Idag på träningen snörade jag på mig skridskorna igen och det var verkligen inte lätt! Herregud vad svårt det var att knyta!! Det var jättekul att åka lite skridskor men det blev bara en liten stund. Vågade inte riskera att ramla. Var lite svårt att hitta sittet och därmed dålig balans. Men annars kändes det precis som det gjorde när jag gick av i mars. Nu ska jag titta på idol :) Godnatt!

Postat av: Fanny

Fina magen du har :)

2013-08-21 @ 15:57:53
URL: http://byfanny.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback