Ullared!

Hela eftermiddagen igår och hela morgonen idag har spenderats på Gekås :D Sofia, Tony och vi. Det var verkligen jätteroligt och absolut värt att åka 100 mil fram och tillbaka. Den bästa och roligaste avdelningen var helt klart barnavdelningen. Där hittade vi en amningskudde, bärsele, åkpåse till vintern, blöjhink, amnings-bh, amningsskydd, babylarm, nappar, nappflaska, bröstpump, snuttefiltar, pyjamas, haklapp mm. På hemavdelningen köpte vi gardiner till köket, 4 lampor, ljuslyktor, ramar, doftljus, krukor mm. Sen köpte vi bra-att-ha-saker som trosor, strumpor, kalsonger, schampon, deodorant mm. Vi har helt klart handlat för vad som skulle kostat upp till 7000-8000 kr på någon annan affär. Nu är vi påväg hem och jag är väldigt trött måste jag säga. Sofia och jag var uppe 06.30 imorse för att vara på plats till öppning. Så nu ska jag sova lite :)

Postat av: Sofia

Det var grymt jävla kul och väääärt :-D

2013-08-10 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback