Sista semesterdagen

Idag var min sista semesterdag. Fyra veckor har passerat. Redan. Och jag har redan hunnit längta tillbaka till jobbet. Hur ska det bli i september och oktober?!?! Herregud. Jag vill inte ens tänka tanken. Och hoppas innerligt att jag kan jobba någon/några dagar i veckan. Det återstår att se.

Igår var vi på 100-års fest. Min morbror och hans sambo har båda fyllt 50 så det blev en riktig brakfest(/fylla). Vid middagen, när klockan var ca 20 var hälften av gänget onyktra. Vi åkte hem vid 23.30 nångång och då började folk bli dräggiga. Jag kan inte förstå hur dom kunde hålla ut till 6 på morgonen?!?! Det slutade iaf med (till exempel) att pappa fick bada - ofrivilligt med kläderna på och mobilen i fickan! Trots detta så var det en väldigt trevlig fest med väldigt god mat :)

Innan jag stänger ögonen så måste jag tillägga att vi har varit i björklinge ikväll och ätit mammas hemgjorda langos. Jag har sagt det förr men jag säger det igen - fy fan va gott det är med langos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback