Sista dagen på jobbet :(

Idag var min sista dag på jobbet innan försäkringskassan tar vid. Det känns jättetråkigt. Jag fällde en tår när jag gick utanför dörrarna även fast jag ska jobba några extrapass nu i september. Det kändes så tråkigt att behöva tömma båda skåpen och postfacket mm. Det som däremot var väldigt roligt var att jag fick en present från 50 D :) Ett presentkort på polarn och pyret! Jag som har tittat på en vinteroverall därifrån :D Jättekul! Jag blev superglad men samtidigt tycker jag att det är både jobbiga och generande att ta mot presenter. Tack alla underbara människor på Thoraxkirurgen <3

Jag kommer troligtvis att behöva den här vilan men som det känns idag så kommer jag sakna att jobba. Jag kommer sakna det jättemycket fram tills att lillen vill ut och träffa oss. När lillen är här börjar ett helt nytt spännande kapitel i livet som jag längtar enormt efter nu och då kommer det inte finnas tid att tänka på jobb :)

Ikväll har jag och mina systrar varit på dragon palace och ätit buffé :) Nu är jag dödstrött och kommer inom 5 sekunder stänga ögonlocken. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback