Ryggsmärta och en väldigt livlig Lillprutt

De två senaste nätterna har jag sovit dåligt på grund av ryggsmärta och en jättelivlig bebis. Jag har varit uppe och kissat ett antal gånger för att bli av med smärtan men det har inte riktigt hjälpt denna gång. Imorse höll smärtan i sig enda till jag hade ätit frukost. Det känns bättre nu men lillen är fortfarande lika livlig :) Han/hon brukar bli det när det går många timmar mellan måltiderna. Han/hon lugnar nog ner sig snart. Jag hade tänkt börja min sista semestermåndag på gymmet men eftersom ryggen krånglade har jag ännu inte kommit iväg. Det börjar närma sig lunch snart så jag får helt enkelt vänta till efter lunch. Det finns fortfarande saker att pyssla med i lägenheten som jag ska ta tag i nu!
 
Tobias har börjar jobba idag. Det känns jättetråkigt och jättetomt. Jag skulle helt klart kunna tänka mig att börja jobba imorgon. Ska bli dåligt väder hela veckan och jag har ingenting planerat. Givetvis behöver jag vila men jag har inte ro till det. Vi har haft tre fantastiska veckor med två resor till södra Sverige, två dagar i mehedeby, en sväng till Länsö och ett flyttlass som ännu inte är helt klart! Även fast vi inte hade planerat så mycket innan semestern så har vi inte  legat hemma och slappat en enda dag. Vi hade några strödagar innan flytten då vi inte gjorde så mycket men vi hade ändå fullt upp med att packa. 
 
Nu börjar vi känna oss hemma i lägenheten. Vi har en vägg kvar att fixa bara :) Det som ska till sen är en spjälsäng och ett skötbord. Sen är vi redo :) Det absolut roligaste som finns just nu är att gå hemma och bara småfixa med saker som vi har köpt till lillen. Jag läääängtar till när spjälsängen och skötbordet också är på plats så allt blir klart! 
 
Nu ska jag fixa med våra garderober och försöka få ordning på allt som inte är iordning :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback