Mys med Malin

Idag har jag haft en riktig tröttdag. Var hur lugnt som helst på jobbet idag och det passar inte mig på tröttdagar. Blev ju ännu tröttare av det :( Tröttheten kan bero på att det var första dagen jag gick upp 05.30 efter semestern. Jag har inte många pass kvar nu men några till tidiga morgnar blir det ju. Efter jobbet somnade jag i 1,5 innan det var dags att träffa min lilla prinsessa, Malin. Vi åt en riktigt god hemmagjord sallad och pratade allmänt om livet. Jag är så glad för hennes skull nu när hon är nykär och lycklig :)

Nu sitter jag i soffan och tittar klart på idol som jag påbörjade i badkaret. Det blev då fruktansvärt varmt och svettigt därinne efter en stund så var tvungen att duscha och gå upp. När som helst kommer kärleken hem och då ska jag pussa ihjäl honom. Han är borta nästan varje kväll nu. Inge kul men alltid lika mysigt när han kommer hem <3 <3

Bild från igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback