Magen vecka 30 :)

Idag är det tisdag och vi är i vecka 29+5. I söndags var jag på gymmet och därmed invägning, som vanligt. Vågen stannade på 61,1 kg och det betyder att jag har gått upp ca 9 kg nu! Enligt viktkalkylatorn så ligger jag bra till :) Jag räknar med att gå upp minst 15 kg så det är ju några kilon kvar de 10 sista veckorna.

Apropå något annat så anmälde jag mig nyss på en amningskurs som Mathilda Gustafssons mamma tipsade mig om. Start den 11/9 och därefter 3 onsdagskvällar till, HELT GRATIS :D Nu ska jag cykla till jobbet!

Postat av: Sofia

Finaste preggot ❤❤❤

2013-08-28 @ 09:08:51
Postat av: Fanny

Jättefin mage :-) skönt att du inte gått upp så mkt ändå. Jag ligger på +13kg och är snart i vecka 30

2013-08-28 @ 10:00:06
URL: http://byfanny.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback