Fortsatt ryggvärk

De tre senaste nätterna har jag sovit väldigt dåligt. Mycket på grund av en livlig pruttis men mest på grund av ryggsmärtan i flanken. Jag är lite orolig över att det är njurarna som börjar ta stryk. Har läst att det är vanligt att livmodern växer snett bakåt mot höger och att njuren då kan hamna i kläm. Men jag har min smärta på vänster sida?!?! Kan min livmoder växa åt vänster då eller?! Om det nu är njuren så kan det vara hydronefros och det verkar inte vara så kul. Jag har läst om citodon, dränage, katetrar, stent mm och det verkar som att smärtan håller i sig enda tills barnet är fött. Om denna natt blir lika smärtsam så måste jag ringa till barnmorskan/förlossningen imorgon. Nu ska jag försöka sova. Natti natti :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback