Första arbetsdagen

Första dagen efter semestern vaknade jag till ett sms från bemanningsassistenten på jobbet. Hon undrade om jag ville vara ledig ikväll eller imorgon. Men det ville jag ju inte :) Jag hade iofs några timmar på flexen som jag måste bli av med men eftersom jag ska till barnmorskan både imorgon och nästa vecka så försvinner några timmar där. Plus att jag ska på narkosbedömning på torsdag. Och jag vill ju passa på att jobba nu när jag mår bra :) Första dagen efter semestern gick bra. Det blev en riktig mjukstart. Jag var undersköterska med 5 patienter (har i vanliga fall 8-10 patienter). Det kändes ungefär som innan semestern, jag var lite klumpigare bara. Snubblade på mina egna fötter två gånger och fumlade med lite annat. Men orken var i stort sätt densamma! Jag har fortfarande inte fått svar på om jag får graviditetspenning eller ej så jag lär nog börja ligga på snart. Dom får några dagar till på sig. Nu ska jag och magen krypa ner under täcket och vänta på att kärleken kommer hem <3 Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback