Dagens tankar

Nu har jag jobbat precis 3 månader som sjuksköterska och jag trivs så himla bra på thorax :) Om 3 månader ska jag ha 4 veckor semester och sen jobbar jag endast 1 vecka till innan jag går in i v. 32 och kan gå hem med havandeskapspenning. Det är fortfarande bara min chef som vet om detta. Innan 12 maj ska nästa schemaperiod läggas och innan dess bör jag ha talat om det på jobbet eftersom kollegorna kommer börja undra. Det känns lite pirrigt!

Jag och kärleken har fortfarande inte berättat om den stora nyheten för våra vänner men funderar på att göra det nu i helgen. Det kan vara skönt att inte behöva höra tjatet om alkohol på Valborg. Detta kommer även förklara för tjejerna varför jag inte ens har försökt att ta ledigt på Valborg :)

Så i helgen släpps nog bomben för jag är ju faktiskt i vecka 15!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback